neděle 14. března 2010

Poznámky k námětu k diskussi

8 komentářů:

  1. Oprávněná poznámka. Jedná se o § 260, přičemž mám ale za to, že i pro § 261 platí totéž. Nevím ovšem, co se na daném zákonu 1.1.2010 změnilo.

    OdpovědětVymazat
  2. V tom novém zákoníku jsou to paragrafy 403 (404) a 405, znění je ale stejné. O.k. můžete můj původní post v tomto smyslu aktualisovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré Vodníku:)) Právě jste chytil Peterse do jeho vlastní pasti. Přinutil jste ho, sice bizarním způsobem, diskutovat na jeho nediskusním blogu:) Jak je vidět, svědí ho prsty:)

    OdpovědětVymazat
  4. a) Nikdy jsem neřekl, že a priori odmítám diskutovat. Jen mám zásadní náitky proti prázdnému tlachání + trollingu ze strany JK.

    b) Kdyby Vodník povolil diskussi u svého diskussního článku, tak bych jeho omyly uvedl na pravou míru tam.

    OdpovědětVymazat
  5. To my také u těch vašich, ale holt informační server si žádá své :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Návrh nového motta pro LW:

    Lucerna wikipedie - uvádění omylů na pravou míru

    :-)

    OdpovědětVymazat
  7. GP, Gogo: "Kdyby Vodník povolil diskussi u svého diskussního článku, tak bych jeho omyly uvedl na pravou míru tam."

    "To my také u těch vašich, ale holt informační server si žádá své"

    ---
    Já vím, je to blbost, ale tato výměna mě velmi rozesmála. Děkuji (hlavně vám pane Gogo)! LOL

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i>text</i>
Tučně (když už to musí být…): <b>text</b>
Odkaz: <a href = "http://adresa">název odkazu</a>, tedy <a href = ""></a>

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.