sobota 13. března 2010

Lichotivý zpětný odkaz

18 komentářů:

  1. Důkaz širokého záběru Lucerny wikipedie.

    Anebo spíš "když pánbůh dopustí, i motyka spustí".

    pro MSC si dokonce každý může napsat vlastní program, který bude fungovat jako MTP

    Nemůže. Rád bych viděl někoho, jak si napíše program, který dokáže zařízení dálkově ovládat (příklad: tethered shooting) pro MSC.

    Je zjevné, že MSC je lepší než MTP.

    Není. Každý z těch protokolů je primárně určen na něco jiného. Důkaz, že autor buď neví, o čem mluví, anebo (jako obvykle) vidí svět černobíle a nepřípustně zjednodušuje.

    Že je MTP často zneužíván pro získání kontroly nad uživatelem je fakt.

    OdpovědětVymazat
  2. JK, Vy jste typický kibic, který nikdy nic pořádného nedokázal a hrozně ho to sere. Proto tak kopete kolem sebe.

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, od vás to skutečně, ale skutečně sedí :-).

    Prostě jsem jen uvedl na pravou míru vaši dezinformaci.

    OdpovědětVymazat
  4. Na rozdíl od Vás mám za sebou výsledky. Nejen pracovní, ale též mediální či jiné výstupy ve prospěch obecného zájmu.

    Základem Vašeho trollingu je to, že neumíte číst. Např. Vámi kritisovaný článek nebyl obecným pojednáním o MTP, nýbrž o obecném ukládání dat, jak je z kontextu každému patrné. Kdyby totiž MTP byl o ničem, tak se dávno přestal používat.

    To Vaše ustavičné "uvádění na pravou míru" je ve skutečnosti to, že si něco přečtete, nepochopíte to a pak to kritisujete. Typickým příkladem je radar. Vy neustále tvrdíte, že může sloužit k útoku. Ve skutečnosti sám o sobě k útoku sloužit nemůže. A ve spojení se zbraní může k útoku sloužit i škola.

    Proto platí rovnice: trolling = neschopnost nebo neochota porozumět psanému textu + mesianism.

    A Tomáši Pecinovi sděluji: Dokud hrozí nebezpečí, že na LW budou psát trollové jako JK, nikdy diskussi ke všem článkům LW neobnovím.

    OdpovědětVymazat
  5. Na rozdíl od Vás mám za sebou výsledky.

    Přinejmenším to o sobě tvrdíte :-).

    To tvrzení ale nelze ověřit (v neposlední řadě i proto, že v diskusích používáte nick). Takže bragging, nic víc. (LW se pochopitelně ani mezi pracovní, ani mezi obecně prospěšné výsledky nepočítá.)

    A tu a tam o ostatních tvrdíte opak (aniž máte šanci o skutečnosti něco byť i jen tušit :-).

    --

    Pokud byl váš článek "o obecném ukládání dat", proč tedy ta zmínka o "vlastním programu, který bude fungovat jako MTP"? Pro "obecné ukládání dat" (když navíc je to "z kontextu každému patrné") není nic takového potřeba a pro řadu funkcí MTP je to, při použití protokolu MSC, zcela nemožné.

    E.g., moje kritika je namístě.

    Radar - dtto. Wishful thinking na vaší straně.

    OdpovědětVymazat
  6. JK: Berte to jako smutnou zábavu... Já to dělám a někdy to pomáhá.

    OdpovědětVymazat
  7. proč tedy ta zmínka o "vlastním programu, který bude fungovat jako MTP"
    Inu proto, že můžete napsat vlastní program, který na MSC bude data sám transferovat. Stačí trochu přemýšlet, mít úctu k cizí práci a přišel byste na to sám. Ale obě tyto kvality Vám chybí.

    OdpovědětVymazat
  8. můžete napsat vlastní program, který na MSC bude data sám transferovat

    Aha. Takže ne "fungovat jako MTP". Chce to vyjadřovat se přesně. Chyba je, zdá se, na straně vysílače.

    Stačí trochu přemýšlet

    No, obvykle (ne vždy :-) jsem v tomto bodě o krok před vámi. Viz. např. radar. Nebo si třeba vzpomeňte na diskuse o fysice.

    mít úctu k cizí práci

    Potíž je v tom, že tento váš statement o "úctě k práci" je často používán ve smyslu deflection of criticism. Něco jako "klid k práci" za minulého režimu. Tento kontext v diskusi neuznávám.

    OdpovědětVymazat
  9. "Na rozdíl od Vás mám za sebou výsledky. Nejen pracovní, ale též mediální či jiné výstupy ve prospěch obecného zájmu."

    Fuj, ani nemůžu napsat, jakou reakci ve mně toto sdělení státního úředníka vyvolalo, protože nechci být na blogu Tomáše Peciny vulgární.

    OdpovědětVymazat
  10. Odkud ta nenávist ke státním úředníkům? Pokud vím, tak jste rovněž placen z veřejných rozpočtů.

    OdpovědětVymazat
  11. Dokud hrozí nebezpečí, že na LW budou psát trollové jako JK, nikdy diskussi ke všem článkům LW neobnovím.

    Co navrhujete, aby se toto nebezpečí eliminovalo? Vyhubit?

    OdpovědětVymazat
  12. Nepřestane, trolla škodit baví (přičemž na rozdíl od vás JK za trolla nepovažuji).

    OdpovědětVymazat
  13. Re: GP
    Ale to neznamená, že jsem státní úředník. Navíc mám i úvazek mimo státní sektor. Každopádně ale rozhodně u mě to, čemu Vy říkáte "výstupy", rozhodně nepřidělává ostatním zbytečnou práci.

    Ale hlavně jde o trapnost toho Vašeho výroku.

    OdpovědětVymazat
  14. Při spatření výroku
    "Na rozdíl od Vás mám za sebou výsledky. Nejen pracovní, ale též mediální či jiné výstupy ve prospěch obecného zájmu."
    se mi taky trochu zježily chlupy a následovaly myšlenky.
    - vzommínka na babičku, která říkala, že "prázdný sud nejvíc duní"
    - zděšení, že by se opravdu mohly myšlenky a duševní pochody našeho kollegy materializovat způsobem ovlivňujícím ostatní obvatele ČR
    - a po přečtení pár reakcí se mi vybavila slova mého otce, který říkával "čím víc do hovna štářeš, tím víc bude smrdět"

    Zdravím Starého pána :-) a doufám, že jsem vulgární nebyl.

    OdpovědětVymazat
  15. Však jsem Vás taky za úředníka neoznačil. Nicméně tomuto kopání do státních úředníků nebo politiků nerozumím. Zákony se samy nenapíšou, co si Gogo myslí? Zákony nikoho neovlivňují? Navíc jsem většinu života pracoval v soukromém sektoru (tj. za soukromé peníze) a i nyní mám rovněž část úvazku v soukromém sektoru.

    Pohoršení Starého pána i Goga je nanejvýš trapné. Cizinci, kteří zde delší dobu žijí, kritisují nezájem Čechů o cokoliv, co je přesahuje. Já pouze oznámil, že k nim nepatřím.

    Jinak mezi Čechy a Moravany je nepřekonatelná bariéra. To se znovu potvrzuje.

    OdpovědětVymazat
  16. Já pouze oznámil, že k nim nepatřím.

    To samo o sobě nestačí.

    K zabývání se čímkoliv, co jedince přesahuje, je potřeba též otevřená mysl (open mind).

    OdpovědětVymazat
  17. "Nicméně tomuto kopání do státních úředníků nebo politiků nerozumím."

    Kopat jste tu začal Vy, do JK. Tak nekňourejte. Zvlášť když mně osobně takové úřady jako ÚOOÚ, ČIA nebo NASKL jen značně ztrpčují život.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i>text</i>
Tučně (když už to musí být…): <b>text</b>
Odkaz: <a href = "http://adresa">název odkazu</a>, tedy <a href = ""></a>

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.