sobota 13. března 2010

Česká jména

6 komentářů:

  1. Vidím, že pan autor má všestranné znalosti.

    http://vodnisvet.wuwej.net/elementViewer.php?elementId=122

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že pan čtenář je zkušený hledač. Muselo to dát práci, najít mezi všemi články zrovna tento.

    Ale ano, je to kravina. Nemyslel jsem to vážně ani když jsem to psal. Promítl jsem do toho svou frustraci ze snahy pochopit paradoxy bez detailních znalostí potřebných rovnic.

    OdpovědětVymazat
  3. To nic, hlavně že vás nezavřeli jako popírače theorie relativity :-)

    OdpovědětVymazat
  4. :) Obávám se, že jestli bude trend boje proti ateismu a evoluci (jako je v USA, píše o tom např. Filip Tvrdý zde http://massive-error.blogspot.com/) pokračovat, bude se zavírat spíš za její hlásání :-/.

    OdpovědětVymazat
  5. On to byl myslím jediný fyzikální článek, tak to moc hledání nedalo.
    Překvapilo mě, že tam popíráte reálné projevy. Vnitřní nesouhlas s použitým aparátem nebo vysvětlovacím rámcem bych Vám nikdy nezazlíval, ostatně sám tak trochu uvnitř doufám, že se vyjasní pravděpodobnostní podstata kvantovky nebo původ c. (Mimochodem dodnes jsem přesvědčen, že Einsteinova relativita není v rozporu s Machovým principem)

    OdpovědětVymazat
  6. K Machovu principu jsem se nikdy nedopracoval, takže k tomu nemám žádné stanovisko. To popírání - myslím že je na tom dobře vidět, že některé popularizace jsou spíše horší než lepší. V dobré víře použijí analogie, které ale při aplikaci selského myšlení vedou k scestným nápadům.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i>text</i>
Tučně (když už to musí být…): <b>text</b>
Odkaz: <a href = "http://adresa">název odkazu</a>, tedy <a href = ""></a>

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.