neděle 28. února 2010

JXD o Jiřím Károvi

17 komentářů:

  1. Typické mediální prase, ten JXD, fujtajbl! Jaký "opravdový obraz českých mániček a jejich života"? Když on sám nikdy "českou máničkou" nebyl, tak ať nekafrá bludy!

    OdpovědětVymazat
  2. O JXD si, Vodníku, myslím už cca 10 let něco podobného.

    Trošku mimo: Peters má v příspěvku odkaz na Tvůj 2 roky starý článek. Zatímco z článku díky nehodně zvolené reprezentaci data není možné zjistit rok, diskusní příspěvky to zachránily. I k tomu je dobrá povolená diskuse.

    JzP

    OdpovědětVymazat
  3. Neda uz se ten clanek o Jirim Karovi nekde precits na Internetu? Ja ho v Reflexu dosud nenasel.

    OdpovědětVymazat
  4. http://reflex.cz/Clanek39047.html

    JzP

    OdpovědětVymazat
  5. JzP: ale to je jen upotavka, ja myslel ten skutecny clanek.

    OdpovědětVymazat
  6. Sorry, tady je: http://www.reflex.cz/Clanek39070.html

    Došlo mi to, až jsem to poslal a jal jsem se článek hledat.

    OdpovědětVymazat
  7. Ale to je jen upoutavka, ja myslel ten skutecny clanek.

    OdpovědětVymazat
  8. Uz to vidim, diky.

    OdpovědětVymazat
  9. Nemáte zač, pane Kreutzfeld. Jsem se divil, že to ani voni nemůžou najít a taky mi to chvíli trvalo. Přitom ty indicie byly jasné. Vyšlo to v tištěném Reflexu č. 8 a napsal to Doležal.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja jsem to vazeny pane JzP hledal podle full textu a nic jsem nenasel a pak jsem se hrabal tou strankou a taky nic tak jsem si myslel, ze to jeste nevyslo a ze se radsi zeptam.

    Po te vesele svatbe je to velmi smutny pribeh. Dalo se to napsat i o dost lip nez jak to ten Dolezal popsal. Jirka Kara by imho mel sanci na nejake reality show, treba "Zmrtvychvstani Jiriho Kary". Divim se, ze se toho nejaka Nova nechopi, nejdriv odvysilat tu svatbu a pak jak se vrati do zivota. Imho je to mnohem vetsi a lepsi celebrita nez vsechny ty Vyvoleni a Velci bratri.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já jsem jel napřed přes Doležala, pak přes fulltext a když už jsem to chtěl vzdát, dal jsem tomu ještě šanci a doklikal jsem se. Nechtělo se mi věřit, že by Reflex udělal další kotrmelec a přestal se svojí štědrou online politikou.

    Já si nemůžu pomoct, ale tenhle příběh mě nedojímá; netuším, zda za to může JXD nebo tyhle lidi prostě nemusím. Já chápu, pokud někdo chlastá nebo fetuje, když se hledá a pak se posune dál nebo na to v mladém věku dojede. Tomuhle chlapíkovi je 50 let a podle mě se neposunul nikam. Možná to je zvláštní druh zenu, který nechápu.

    Upřímně, byl jsem ve Světozoru na filmu René a trochu mi přišlo, že ten člověk se dal podobnou cestou. Až na to, že René se neschovává za ideje, je to prostě normální, "poctivý", krimoš. A pokud se dá věřit Třeštíkové, ten směr si vybral z poměrně pochopitelných důvodů. Jak se J. Károvi povedlo stát se už ve čtrnácti máničkou (v roce 1974, za nejtužší normalizace), toť otázka. Podle mě tam bylo něco podobného. Rodina bez otce a pár nešťastných okolností + nepříliš výhodné vrozené sklony.

    OdpovědětVymazat
  12. Rene jsem nevidel, tak bohuzel nemohu soudit. Kara nejspis neni zadny charakter, nic hlubokeho v tom nevidim.

    To video mi ale prislo jako genialni dadaisticky ulet, nahodne umeni, ktere udelal zivot sam. Kdyz se podivate na spoustu domacich videi, tak je to zbytecna nuda.

    Tohle ma imho pribeh, postavyvepredu a vzadu, texturu, skript, napeti, humor... puvodne jsem si rikal, jestli to neni nejaky studentsky film. Takova vec se takhle malokdy povede i kdyby to zkousel clovek napsat. Je to Blair Witch komedie bez jakychkoliv priprav.

    OdpovědětVymazat
  13. OK, pane Kreutzfeld, včil už chápu. ;-)

    JzP

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní, asi JzP, Reflex (respektive Ringier) už se k tomu kotrmelci
    odhodlal.

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji, Starý pane, za informaci. Osobně brečet nebudu, Reflex mi nestojí za to, abych si ho hledal na Internetu. Paradoxně jsem si ho ale párkrát za poslední rok koupil v trafice, protože jsou situace, kdy časopisy čtu.

    OdpovědětVymazat
  16. A ano, byl jsem to já.

    JzP

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i>text</i>
Tučně (když už to musí být…): <b>text</b>
Odkaz: <a href = "http://adresa">název odkazu</a>, tedy <a href = ""></a>

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.