neděle 24. ledna 2010

Rozpor mezi Matoušem a Markem

5 komentářů:

  1. Proti popisu toho, co se dělo po uložení Pána do hrobu, je tohle pořád ještě zcela konsistentní. Jediný rozdíl jsou zdůrazněná slova "z jiného důvodu než kvůli smilstvu" - právník patrně cítí nad takovým "rozporem" vzrušení přímo orgasmické, ale myslím, že většina křesťanů se tím opravdu nezatěžuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Podotýkám, že ve středověku se vedly krvavé náboženské války kvůli daleko subtilnějším nuancím.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím vespolek. Mezi Matoušem a Markem nevidím v tomto velký rozdíl. Ten zvýrazněný rozdíl se jednoznačně vztahuje na nevěrnost MANŽELKY a ne na svévoli manžela. Matouš je holt o něco měkčí, ale žádný strašný rozpor bych tam neviděl.

    Pane Pecino, dobrý počin. Vítejte v klubu pythonistů.

    Petersi, docela se divím, že jste diskusi zaříznul zrovna teď, když nezuří žádná válka.

    JzP

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím JzP! Už jsem se bál, že jsi po smrti!...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Vodníku, díky za starost, ale přežil jsem relativně bez problémů. Akorát jsem se pohyboval po jiných cestách a téhle vaší roztroušené partě dal na čas vale. Upřímně, jediné, co mě výrazněji mrzí, je skutečnost, že jsem zazdil tu Tvoji slávu, byť jsem fyzicky mohl. Posílám tedy aspoň nezávisle srdečný pozdrav z Prahy.

    JzP

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i>text</i>
Tučně (když už to musí být…): <b>text</b>
Odkaz: <a href = "http://adresa">název odkazu</a>, tedy <a href = ""></a>

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.